18 August 2011

girls break fasting together

17ogos2011
aku berbuka bersamasama mmbemmbe kolej aku
seramai 13 org yang pegi termasok diri aku
*ape skema sgt ayat aku nie . macam nak buat laporan laak kan hahaha
kami berbuka di restoran yang ade kat sri gombak tue
ape ntah nama nya , aku pon taktau
boley dikatakan sedap laar jugak . yang istimewanya tomyam dia ade lala , ketam segala jenis seafood ade . aku tak makan tomyam tue , mmbe aku yang makan & dia kata sedap :)
nanti aku laak nak try . hehe 
dari minggu lepas plan buke samesame nie tapi baru semalam dapat buke samesame
yela , masingmasing ade hal masingmasing . so , kite kene hormat laar kan
aku yana dgn hanis smpai last sebab amik budak demam HANIS NUR
hahaha demamdemam pon tetap datang . nampak tak semangat setiakawan mmbe aku sorang nie
*aiseyhh terpuji laak mmbe aku nie haha
oke kite layan gambagamba nie ea
malas nak cite panjangpanjang hehe
 oke ini laar budak yang saket tue
tak padan dengan saket tapi karok dia power giler hahaha
siap nyanyi lagu jaclyn victor . hahaha tarik bukan main panjang lagi haa 
nie laar mmbemmbe aku yang boley buat aku gembira tiap masa . 
kalo ade mereka nie , memang tak lekang ketawa kami . ketawa je sepanjang masa
aku doakan persahabatan kite berpanjangan sampai bilebile :) 
walaupun kitee jaoh , dimana mana pon kite , aku tetap sayang korang sume 
sayang ketatketat sgtsgt :') huhu

AMANINA . BAHIYAHTUL . FADILAH . BALQISH . WIDAT . FATIN . UMAIRAH . ATIQAH . ILIANI . AININ . HANIS . LIYANA 
ILOVEYOUALLFUCKINGMUCHHH !




No comments: