11 August 2011

MR. RIGHT

bile dengar aje pasal MR. RIGHT , kite mesti terus berangan angan kan
nak yang hensem laar , macho laar , abg body laar , kurus laar , putih laar , mata mcm orang korea laar haha
sume wanita menginginkan lelaki yg perfect tapi takde laar perfect sgt
yang sedap hati memandang laar kan *erkk mcm pelik je bunyi dia nie =.='
haha hentam aje laar labu
biasanya wanita akan mencari ciri-ciri MR. RIGHT tapi aku taktau laar bagi korang kan nak carik yang mcm mane . nie sume terpulang pada korang . taste korang kan lainlain
dari perlakuan dia gak kite boley tahu dia nie MR. RIGHT or tak

 ciriciri MR.RIGHT yang baik

mereka akan tetap menghormati korang 
mereka tidak sombong dan merendah diri
peka terhadap maklumbalas korang
berusaha untuk bersama korang apabila senang or susah
menasihati & menyatakan pandangan mereka terhadap korang
mereka tidak sesekali melupakan korang
tahu kelemahan diri mereka & sering memperbetulkan kesilapan mereka 
tahu mcm mana nak buat korang tersenyum & gembira tiap masa
tahu perasaan korang gembira or duka & menjaga hati korang
tahu betapa BERHARGA nya korang pada mereka

*aku suke & menitikberatkan yang LAST sekali tue . ouucchhhh ^^_ hahaha
oke korang dah tau serba sedikitkan ?? 
korang rasa ade tak kat MR.RIGHT korang ?
kalo ade , bagus laar . jage dorang elokelok ea
kalo takde , pergi carik cepat ! hahaha bukan senang nak carik yang mcm nie kan
aku pon doadoa gak jodoh aku orang yang terbaik
orang baik jodohnya adalah yang baik & orang yang jahat jodohnya adalah jahat
so , dun worry laar kalo korang baik sebab mesti akan dapat yang baik pnya 
hahaha bak kata kawan aku "bia saket dimata , jangan saket dihati"
hehe betol gak tue kan?
aku harap & doakan korang dapat yang THE BEST oke
korang pon doakn untuk aku gak tau dapat mcm AARON AZIZ pon aku dah bersyukur haha ^^_
oke laar sekian ^_^


No comments: