24 August 2011

can i get ?

boley tak nak macam kat atas nie ? *nak jugak nak jugak !!
best je kan main catcat sume . tkde rasa marah , benci , sayang , duka
cume ade rasa seronok , suke , gembira && ceria
takde sape nak marah kalo kite mainmain mcm nie 
SERONOK MEYH =.=
tambah seronok kalo kite main dgn kawankawan kite kan ? sweet je rasanya sebab tyme nie tkde rasa lain selain dari happy dgn kawankawan
can i get it ? hhmmm .... 
i don't have any idea about what i feel now
can i burn my heart ? can i throw my heart away ? can i give my heart to person who really need it ? pleaassee say can :')
i just not stand anymore what i feel now . wanna cry T.T *oke suda cry hahaha
my heart was crash , scratches & seangkatan dgnnya 
aku pon dh blur skunk nie . hilang tumpuan aku . padahal esok ade quiz . subjek susah laak tue
korang nak tolong aku tak ? tolong jawab kan :) pleeaaseee meyhhh boley laar . korang kan baik ^^_  
taknak ? oke korang jahat ! *mood majok
hahaha takde laar aku gurau aja 
mata dah pun stim nie . tapi taknak tido lagi sebab belum bace buku lagi nie . risau je takot tak dapat jawab esok . 
kayla , mood makin takde nie . aku nak pegi makan angin dulu jap . nnty aku update lagi blog ini ye 
selamat menyambut ramadhan yg ke-25 
kbai 



No comments: