06 September 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF DIPINTA ZAHIR DAN BATIN

sempat lagi ke nak wish selamat hari raya nie ? nie dah raya ke bape ntah bru nak wish kat korang . hehe takpe kan .  korang tak kisah kan . TERBAIK laar korang ! 
cite pasal raya nie aku rasa nak leleh air mata je . sangat sedihh korang tau tak *eh, korang bknnya tau pon
oke jangan nangesnanges lagi hidup kene ceria kan baru laar muke pun tak berkedut .  haha 
korang nak duet raya ? meh datang uma aku meh . aku pasti bagi korang duet raya . 
betol . aku tak tipu *^_^ haha 
aku rasa raya tahun nie laar yang paling disaster bagi aku . sebab ?? alaaa korang takyah tau laar sebab ape . byk pancaroba halangan melintang *ewahh ayat raya nie hehe
tapi aku tetap tabah hadapi . tekun usaha jaya ! mcm kenal je slogan nie hahaha *slogan skola men aku nie hahaha aku nak beraya uma mmbemmbe lama aku tapi aku tak berkesempatan laar nak pegi MUAR . 
haritue balik muar pon tak sempat nak jelajah uma dorang tapi dah plan dengan iwa , fana & ainul . 
dah takde rezeki aku nak jumpe dorang . takpe aku tau aku mesti ade jodoh dengan dorang . mesti jumpe dorang suatu hari nnty . mungkin time dorang kawen :) *weeee !! haha 
insyaallah amin . aku nak tgk mmbemmbe aku sume naik pelamin hehe tapi yang mane satu dulu aku taktau  
kelas dah start . maaallaaaaaaaaaaasssssssssssss nya nak pegi . aduhaaiii 
haha tgk ! aku nie memang macam nie . suke sgt mengeluh tapi penyabar orangnya . hahaha *perasan laar kau ! weeekkk
penat laar nak taip panjangpanjang . kalo korang ade buat open house or apeape ke , jangan lupe ajak aku tau ! aku sedia menghabiskan makanan korang tue hehe 
lastly , pada sapesape yang minta maaf kat aku tue , aku dah lame maafkan korang . kite zerozero sekarang ea hehe
kbai 
lots of love 


No comments: