04 December 2011

penat lelah demi kau ,


i had to climb you , BROGA HILL !
terbaikk sangat ! haha ini kerana aku telah mendaki bukit broga yang orang cakap best tue . aku pon tak sangka aku dah sampai kat kemuncak broga hill tue . dalam hati aku puas seyhh ! korang dah pegi belum ? you all must try climb broga hill even once in your life . mmg terbaik laar aku cakap ! THUMBS UP ^_^ mmg terseksa jiwa & raga korang laar . aku pegi nie pon konvoi reramai . dah laar aku taktau jalan ke semenyih , jalan ke broga hill lagi aku taktau . sampai aku pegi google maps , call member2 aku tengah2 pagi carik jalan . hahaha *sanggupkan aku ? sebabnya aku suke sangat adventure macam nie ! hehe aku bergerak 4am . mata nie pon sanggup bersengkak demi broga hill nie . haha carik jalan punya carik , tanya abang tol , tanya abang 7elevan at last, we have already found broga hill sharp at 5.45am *korang rasa lame tak kami bersesat barat ? sampai2 je kami pun tros naik dalam gelap2 tue . nasibaik ade orang kat situ jual torchlight . bergerak je kaki aku mendaki tue around 6.05am then we arrived at top of the broga hill around 6.50am. mungkin sebab ramai orang , tue yang kami lambat sampai . hehe mmg mendaki tue rasa nak lebur peha korang . bapak laar penat ! haha *sorry perkataan terover laak . dengan diiringi semput2 nie ha . mcm orang lelah yang dipaksa naik bukit . hahaha tapi dah sampai atas tue , aku puas ! dapat jugak naik bende alah nie . cantik jugak permandangan dari atas . we saw sunrise from the east . awesomeee gilaaakkk !! haha santai2 lepak2 kat atas dalam sejam ke duajam mcm tue laar then baru kami turun . aku ingatkan turun nie boley santai2 ke , rupanya bertambah peritt lagi . haha yela , bile kite nak turun bukit kite kene laar berhati2 . takot tanah licin ke kan . turun mmg nak longgar lutut aku nie . bukan nak tapi mmg dah longgar ! haha dah sampai bawah kami terus pecut pegi petrol station untuk bersihkan diri & sarapan pagi . hahaha mmg best laar ! im very excited and happy !! i want go again & i will go at second time . hehe
aku ade teka teki untuk korang . jawap tau ! hehe *ape bende bile kite naik saket, bile kite turun pon saket ? haha ape jawapannyaa ?? korang nak tau ? of course laar BROGA HILL ! hahahaaaa saje je laar . teka teki nie aku reka sendiri . jangan marah ea . nnty sambung lagi kbai ^_^


thanks smithtrixxie <3 



No comments: